Verzenden
Om de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen leveren werken wij samen met Post NL. Als je voor 20:30 uur besteld is jouw pakketje de volgende dag al in huis. Mocht het voorkomen dat jij jouw pakketje na vier dagen nog niet ontvangen hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Samen kijken we naar een gepaste oplossing.
Wij bieden jou de optie om jouw bestelling thuis te laten bezorgen of op een ander adres. De verzendkosten komen voor eigen rekening en kosten €7,00. Voor een bestelling die bezorgd moet worden in België of Duitsland bedragen de verzendkosten €8,00.
Samenwerking met POST NL
Post NL draagt de verantwoordelijkheid om het pakketje bij het adres dat door jou opgegeven is te bezorgen. Mocht het voorkomen dat het pakketje niet afgeleverd kan worden, zal het pakketje afgeleverd worden bij de buren of wordt het later nog een keer aangeboden door de bezorger. Mocht het voorkomen dat je bij de tweede poging ook niet thuis bent, ontvang je een briefje in de brievenbus. Op het briefje staat bij welk Servicepunt van Post NL jouw pakketje afgehaald kan worden. Jouw pakketje zal maximaal zeven dagen op de aangegeven locatie blijven. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.
Ophalen bij een Post NL Ophaalpunt
Mocht je van te voren weten niet thuis aanwezig te kunnen zijn om jouw pakketje in ontvangst te nemen, kun je ervoor kiezen om jouw pakketje te laten bezorgen bij een Post NL ophaalpunt. Er is altijd een Post NL ophaalpunt bij jou in de buurt waar je uit kan kiezen. Het pakketje kan je dan binnen zeven dagen ophalen. Gebeurt dat niet wordt het pakketje retour gedaan.
Retourneren
Het is bij Bodyfied mogelijk om jouw bestelling te retourneren. Na ontvangst van jouw bestelling heb je veertien dagen de tijd om melding hiervan te maken via info@bodyfied.nl. Per mail ontvang je een herroepingsformulier die gedownload kan worden. Deze dient ingevuld te worden en samen met jouw pakketje opgestuurd te worden. Zodra je een melding hebt gemaakt om te willen retourneren dien je jouw pakketje (aantoonbaar) binnen veertien dagen retour verzonden te hebben naar Bodyfied.
Onze producten zijn voorzien van een seal. Deze dient ongeschonden te zijn en daarom dus ongeopend indien u een product wilt retour sturen. Ontvangen wij een product dat beschadigd is of waarvan de seal niet meer in tact is, zullen wij het verschuldigde bedrag niet voldoen. Het product kunnen wij weer terug sturen naar jou. Let op, dit gebeurt op eigen kosten van de klant.
Als alles in goede orde bij ons binnen komt zullen wij jouw retour zo snel mogelijk in behandeling nemen. Wij streven er altijd naar om binnen veertien werkdagen na herroeping de terugbetaling in orde te maken.
Graag herhalen wij het volgende :
Artikelen waarbij de seal verbroken is en daarmee de pot dus geopend is, nemen wij wegens veiligheidsredenen en hygiëne niet retour aan. Alle kosten met betrekking dit product terug sturen komt voor rekening van de klant. Twijfel je of je jouw product kan/mag terug sturen? Neem dan contact op met onze klantenservice!